עובר משרד? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לא לקחת אקמול אחרי
האם עלה דמי השכירות או המשרד הנוכחי קטן לך ? מעבר בכללי או מעבר משרד תמיד כרוך במידה מסוימת של מתח. שישה מפתחות שיעזרו לך לעבור בלי כאבי ראש.
סופו של חוזה שכירות רוב הזמן רומזים לנו שהשכירות תעלה ושאנחנו צריכים לחפש מקום חדש. רבים מחפשים מקום עבודה חדש כדי להוזיל עלויות לעסק. כמה טיפים כדי להפוך את התהליך הזה לפחות טראומטי:
היפטרות ממשקל יותר
נצל את המהלך כדי למיין ולזרוק כל מה כבר צברת במשך שנים ואף פעם זרקת מחוסר זמן או חוסר החלטיות. אנשי מקצוע רבים לצוברים קבצים ענקיים של לקוחות עבר, ניירות עבודה ותקציבים; המהלך הוא סיבה טובה להיפטר מהמשקל הזה. אם זה חנות, הגיע זמן לבדוק שאריות שנותרו במלאי ולמצוא להם יעד חדש: לפח.
אם אתם לא רוצים להתעסק בזה אתם יכולים פשוט לקחת את השירותים של פינוי משרדים, אשר באים ופשוט לוקחים את כל הציוד המיותר במשרד. למשל ארונות, שולחנות כסאות. רובם מיועדים לתרומה או שחזור (זה אחלה לשמירת הסביבה).
לחשוב חסכונית
נסה לבחור משרד מרוהט, לפעמים יותר קל וזול למכור או לתת במתנה חלק גדול מהרהיטים של המשרד הישן. הקפד לארוז את כל מסמכים חשובים וחפצי בקופסאות; זה יפשט את העבודה בימים הראשונים במקום החדש. תזכור להזמין שרותי הובלה למשרדים עם זמן מתוכנן מראש, תן להם כמה שיותר פרטים על ההובלה, נפח, כמויות וכל הפרטים שצריך כדי לא להיתקע עם רהיטים ודברים חשובים במשרד שאתה עוזב.
תכנן צעד אחר צעד
אם אתה לא הולך לשכור מומחים כדי להניע את התהליך, מומלץ כי לפני תחילת כל תנועה תתכנן תוכנית פעולה קטנה שבה אתה בודק משימות, אחריות, מועדים ותקציב. שים אדם אחד אחראי גם שיעזור לפתור בעיות לא צפויות שעלולות להתעורר לאורך הדרך.
להקדים שירותים בסיסיים (חשמל, מים וכו’). במקרים רבים, שירותים מקומיים בסיסיים נמצאים על שם של הדיירים הקודמים ויכולים להיות מנותקים. על מנת להבטיח מעבר מהיר ולהתחיל לעבוד מיד, צריך להפעיל לפני המעבר. אם אתה צריך לבצע הפעלות מסחריות, צפה במועדים ותפעיל כלל השירותים ותמנע עיכובים עיכובים.
כבלים ותקשורת בראש
עבודת כבלים לרשת האינטרנט במשרד החדש שלך יכולים להימשך זמן רב יותר ממה שאתה מתכנן. האם יש חלופות לתקשורת? בדוק זאת עם העסק שלך תלוי בזאת.
עדכן את הלקוחות והמעוניינים בשירותים שלך
אל תתנו הלקוחות והספקים שלך לדעת את הכתובת החדשה שלכם דרך השכנים. הכן רשימה מסודרת ותמנע מהפתעות לא נעימות. כמו כן הקפיד לעבור, או לעבור דרך הכתובת הישנה ואסוך דואר ישן שעדיין הגיע. פוסטר עם הוראות כדי למצוא את הכתובת החדשה שלך יכול למקד בחודשים הראשונים את המבולבל ביותר.